Merhaba sevgili anneler ,
Bebeğim 2 aylık , ilk ay emzik ve biberon çok güzel kullanıyordu fakat ikinci ay itibariyle emzik uzun süre hiç vermedim ve şimdi tekrar emziğe alışmasını istiyorum fakat asla almıyor . Avent 0-6 ay ve mamajoo emziği kullanıyordum ama artık kesinlikle almadı unutmuş bir aydır hiç vermediğim için ne yazık ki . Geri atıyor,çok zorladıgımda zaman da ağzının sağ veya sol kenarına alıyor eziyor ama emmiyor . Biberon da daha yeniye kadar arada sağdığım sütle veriyordum. Avent cam ve lansinoh biberon veriyordum ama lansinohu daha severek alıyordu . 15 gündür hiç vermedim şimdi biberonları da almıyor . Lütfen bana tecrübelerinizle tavsiye verirmisiniz, tekrar nasıl emziğe ve biberona alıstırabilirim 😔