Merictuna89 Bebeğim 3 aylık dün hapşırma burun akıntısı öksürük ile başladı acile gittik aşırı huysuzdu burnu tıkanmıştı doktor sadece serum fizyoloji yapın dedi yaşayan var mı
MiracAlpinveUmutunAnnesi Merictuna89 evetcanım serum fizyolojikile burnunu açtık rahatlıyo Gecmis olsun