Kizlar öncelikle mrb oğlum 3 buçuk aylık dogdugu zaman saçları gür simsiyahti ama 1 aydan sonra dökülmeye başladı halada devam ediyor dökülmeye ama heryeri değil sadece yan tarafları basının arkası ve üstü var doktora sordum normal dedi tekrardan çıkar dedi başına böyle bişey gelen var mı ?