ebz09 Hayırlı geceler Kizlar oğlum bulasik Mak parlatıcısı içti sandık diye hastaneye geldik bekliyoruz görünürde birşey yok ama 1saat bekleyin tekrar bakalım dediler dua edin
SemraHakan ebz09 gecmis olsun kuzum..ne kadar önlem alirsan al yapacaklarini yapiyorlar sipalar işte..inslalh icmemistir..bende küçükken camasir suyu içtim 😀😀ohh icim temizlenmistir umarim😀
ebz09 MasalsMommy inşallah ya ne yapacağımı şaşırdım mutfağın kapısını kapattım sandım Dolap kapağında kilit vardı kilitlememismiyim neyim anlamadım Siz siz olun deterjanları ulaşamayacağı yere koyun bana ders oldu ya
ebz09 Ben içerdeyim gece eşim uyuyordu bı baktım kaşla göz arası alkış parlatıcısı dökmüş üstüne hep ağzını kokladım ama hiç kokmadida yinede geldik hastaneye
Annevebebisi ebz09 benimkinde de çamaşır suyu yalama ihtimali vardı. Banyoyu yıkamıştım kızım da daha yeni yeni emekleyip dolanıyordur. Misafirim vardı koştururken kapıyı açık unutmuşum. Yıkadığım yer bile olsa ihtimal işte insanın içini yiyor. Elhamdülillah ki yalamamış
ebz09 Mom091 insallahh ya doktor içse agzi kopuururdu ya da kusardi dedi bunları yaşamadık ama bilmiyorum ben kussun diye parmak attım boğazına sonrasında biraz öğürrdü oksurdu okadar
FmEbru ebz09 geçmiş olsun kaç aylık,inşallah içmemiştir bende cok korkorum böyle şeylerden,benim kızımda evdeki matın süngerlerini yemiş ama ben kakasında çıkınca farkettim nasıl yutmuş anlamadım
elif-emirinannesi ebz09 çok geçmiş olsun canım inşallah içmemiştir. En korktuğum şey. O yüzden ben yüksek yerlere bırakıyorum.
Mom091 ebz09 belki sadece üzerine dökmüştür? Ağzı da kokmuyor demişsin çünkü içse muhakkak kokardı ağzıda. Ay çok korkarım böyle şeyden. O yüzden bütün deterjanları falan balkona koyarım. Meraklılar ne bulsalar ağızlarına atıyorlar hemen
Hlyagnrr ebz09 başınıza böyle bişey geldiğinde sakın kusturmaya çalışmayın yemek borusunu yakarsınız hemen yakın acile götürün
SydNhr ebz09 belki söylemişlerdir de kusturmak doğru değil. Yemek borusunu da zedelersiniz kusarken. İnşallah içmemiştir ama içtiyse de kusmamalı midesi yıkanmalı
ebz09 SemraHakan ayyvallahi tamda onu ddusundum ya biz de küçükken icmenissmiyiz diye 😅 inşallah birşey yoktur teşekkür ederim
ebz09 FmEbru 14 aylık ya vallahi yapacaklarını yapıyorlar anlamıyoruz okadar zor ki çocuk büyütmek şuna bak nasıl yemiş matı ya yaramaz
ebz09 Mom091 bende bundan sonra apayrı ulaşamayacağı biryer yapicam onlar için En merak ettiği yer lavabo altı dolabı napsam açmaya çalışıyordu zaten ya Tek temennim o yönde ama bilemiyorum işte o belirsizlik yiyo bitiriyo insani
ebz09 SedaMeyra fistikcisahap Efemm Azraduru Balkizlarim Mom091 Kizlar cok sagolun kusma vs gelismedigi icin doktor da tekrar bakti gidebilirsiniz bir sorun gozukmuyor icmemis demekki dedi eve geldik insallah bisey olmayacak olmadi Allah razi olsun hepinizden sizde cok dikkat edin ne olur mahvoldum vallahi icti diye neler dusundum
Efemm ebz09 gecmiş olsun canım bişeyi yoktur umarım arkadasın cocugu da içti 2 ay önce 1.5 yasında oda deli gibi kusuyordu ama o mideyi falan temizlediler içseydi kusardı zaten büyük ihtimalle aman dikkat edin lütfen