Kızlar merhaba benim bebeğim 6 aylıkken 2 dişi çıktı. , Şimdi ise 7 aylık oldu, dünden beri eli yine ağzından gelmiyor, ağzını elletmiyor , çığlıklar atıyor, uyuyamıyor ve 2 gündür gece gündüz ağlıyor, ateşi de 37-38- 38,5 arası oynuyor böyle yaşayanlar oldu mu? şu Pandemi döneminde , Doktora en son çare olarak götürdüğümüz için daha götürmedim.
Yarına kadar ateş durumu düzelmezse götüreyim mi doktora? Sizlerden tecrübesi olanlar vardır diye buraya yazmak istedim. Tüm bebekler Sağlıklı büyüsün 🙏🏻❤️