Rabialya kızlar doğum yapalı 2 ay oldu dün adetim başladı ve çok kanamam var şuanda her saat ful doluyor pedim . doğumda plasenta yapışmıştı. ufak bor operasyon geçirdim. şuan çok kanamam var ne yapmalıyım yardım edin lütfen çok acil
GkhanKbr Rabialya benim de çok olmuştu ilk normal adetim 2-3 gün. Sonra düzeldi. Ama sizin durumunuz Farklı nı bilemedim. Bi doktora mı gitseniz.
Meeerveunal Rabialya ben sezaryen doğum yaptım 2.5 ay sonra adet gördüm yataktan her kalkışımda dizlerimden aşağı akıyordu düşünün ve hasta bezi kullanmama rağmen sonra ki adetim de biraz yoğun geçti ama şuan düzeldi çok şükür. Birikmişlik diye düşünmüştüm ben korkmayın kaç ayın patlamasıdır👍🏻
Mom091 Rabialya benim yıllardır böyle. İlk üç gün çeşmeden akar gibi geliyor. Ve çok sancı çekiyorum. Doğumdan sonra da devam etti ama bazı ay çok olmuyor bazı ay yine çeşmeden akar gibi geliyor
GkhanKbr Rabialya Evet saat başı ped değiştiriyordum bende 2-3 gün böyle sürdü hatta bez falan koyuyordum artık ki normalde az olur benim. İlk iki dönemim falan yoğun geçti 7 ay oldu doğum yapalı sezaryen oldum. Hala bazen yoğun olduğu olur. Artık o kan kaybından halsiz düşerim o kadar.
Rabialya herkese çok teşekkür ederim ben doktora gidicektim ama gitmiycem biraz icim rahatladı alttan muayne ediyorlar istemiyorum napayim sinir oluyorum