Busranisa Bebişleri nasıl yatırıyorsunuz annişler doktorumuz düz yatırmamız gerektiğini söyledi peki ya siz??
Medusafer Busranisa ben ilk 1ay yan yatırdım ama sonra düze geçtim tüm doktorlar düz yatırmayı öneriyor
Bgmbgmbgm Busranisa küçükken hep yan yatırırdım bir sağa bir sola dönüşümlü hep. Dönmeye başladıktan beri sırt üstü yatırıyorum o kendine uygun pozisyona dönüyor hemen:)
Mina0607 Busranisa sağa yatırıyodm sonra kendi düze dönüp öyle uyumaya alıştı yanad yatırsam düze döndürüyo kendini
mervealco masalcianne aynen bizde yüzüstü 😂 şimdide düz yatmıyor yan koyduğumda yine yüzüstü oluyor 🐥
Mavibattaniye Hep sırt üstü yatirdim Osman gonulal in uyku ile alakalı videolar ini izlemenizi tavsiye ederim
masalcianne Busranisa aaa ayını bilmediğimden 🤭 o aylarda bir gün sağa bir gün sola bir gün sırt üstü yatırdım kaynanam kafası yamuk olmasın diye böyle yatır demişti
Busranisa masalcianne aynen benım annemde öyle dedi ilk 1 ay kafası düzgün olsun diye bi sağ yan bi sol yan yatırdım sonra hep düz ozaten kendisi kafasını oynatıyo
Busranisa Bgmbgmbgm aynen benımkide öyle 😊düz yatırıyorum oda kafasını istediği tarafa cevirip öyle yatıyor
Gizemaslan123 Bgmbgmbgm aynen aynen 2 aylıkken felen sağ sol yatırdım sonra hareketlendi düz yatıyor artik
Mina0607 Busranisa yani beşikte bana baksın diye taraftı😀 sonra sola döndürdm pek istemedi destekle yatırdım ama şuan kendi istediği gibi yatıyo kafa yastıgı var ztn hep
MasalsMommy Busranisa Ben yan yatırıyorum, o dakikası geçmeden hoooop bir yolunu bulup sırt üstü dönüyor 😂😂
acikahve Busranisa Sırt üstü yatırıp kafasını çevirerek yatırdım hep. Kusma durumunda boğulma riski olmasın diye. Sırt üstü yatırıp sağa yada sola kafasını çeviriyordum.