Kuzeybey2209 Merhabalar 21 gün önce sezeryanla doğum yaptım bir kaç gündür sağ kasığım ağrıyordu hiç elle kontrol etmemiştim az önce uzanırken baktım şişlik var başına gelen oldu mu acaba neden oluyor yardımcı olursanız çok sevinirim 🙏
Delieser Kuzeybey2209 ayni sey basima gelmişti ve buraya sormuştum kuzum zamanla gecicek merak etme üşüttüğümüzü anlamiyoruz ondanda olabilio bence😊birde enfeksiyon dan da olabiliomus
Naz0106 Kuzeybey2209 Bende enfeksiyon vardı onun için şişmişti. Umarım sizde öyle birşey yoktur ama çok rahatsız ediyor ve canınız yanıyorsa bir doktora görünün derim. Sağlıkla kalın🤲🌸
Defnemm22 Kuzeybey2209 tam dikişimin başında var bezelye gibi bir şişlik kadın doğuma gittim rahim ve yumurtalıklarımla ilgili değilmiş temizmiş ama düşük ihtimalde olsa fıtık olabilir dedi yada sezeryandan dolayı olabilir dedi radyolojiye gönderdi gitmedim daha sizinde dikişin orda mı
Kuzeybey2209 Naz0106 iç çamaşırın batıyor yürürken kuzum büyük ihtimalle gidicem doktora . Nasıl tedavi edildi canim
Naz0106 Kuzeybey2209 Anlatsam mı bilemedim şuan ama korkutmak istemem. Ayrıca her doktorun tedavi yöntemi farlı size ilaç verebilirler. Benim dikişimin başına bir delik açtılar iltihap ordan aktı gazlı bez soktu doktor o deliğe. Ateşim çıkıyordu onun için paresitemol verdi doktor
happysey Kuzeybey2209 Merhaba benimde dikişimin baya altında sol tarafta bacak arasında sayılır 2 gündür çok şiş ve kızarmış yanıyor acıyor sizin ne durumda iyileşiyor mu neden oluyormuş?