Merhabalar,
Burada yeniyim, çok şükür geçen hafta oğluma kavuştum🙇🏻♀️ Sezaryen ile doğum yaptım. Sorun şu ki ilk 3 gün sütüm gelmedi ve oğlum memeyi tutmadı 😢 Mecbur mama verdik şırınga ile. Sonra sütüm geldi yine tutmuyor yani tutsada çok çok emip bırakıyor ya da kafasını oynatıyor ve hemen basıyor yaygarayı 😢😌 Napıcam böyle ben 🤦🏻♀️ Her şeyi denedik silikon uç, ayakta, yatarak, ten tene 😌