Esilam emzirme aralaarini biraz olsun acarsaniz sizin de duzene girdigini görürsünüz . Bu arada acmak zorunda da degilsiniz. Her bebgin ihtiyaclari farkli bazen susadiigi icin bazen sirf emmek istedigi icin ya da aciktigi icin emebilir. Belirlenen sureler herkes icin kıstas degil kendinizi sikintiya sokmayin. Siz acikinca susayinca bekliyor musunuz ya da moralinin iyi-kötü olunca . Bebegi de oyle düsünün siz ihtiyacina karsilik verin. Elbet bir gün düzene girecek