Kzyftmufuk merhaba. Benim oğlum da 8 aylıkken geçirdi. 3 gün çok yüksek ateş,iştahsızlık oldu. Bizim doktorumuz çok yardımcı olmuştu bu dönemde,şehir dışındaydık hep telefonda iletişim kurmuştuk. Bize döküntü başladığı anda 6. hastalığın tamamen bittiğini,ve iyileşme sürecine girdiğini söylemişti. Yani sizinkinde de döküntü başladığına göre geçmiş olsun,hastalık bitmiş. İştahı 1-2 güne eskisine dönüyor hiç endişe etmeyin lütfen. Çok çok geçmiş olsun.