deryardakayra Oğlumun 6.ay aşısı için aile hekimliğine gittik bu gün hemşiremiz dediki 12.ayda yapılan kızamık aşısı pandemi nedeniyle 9.ayda yapılıyor isteyen anneler yaptırabilir hem 9.ayda hem 12.ayda 2 tane olarak yapılacak dedi dolayısıyla aralık ayında bizi bidaha çağırdı siz duymuşmuydunuz
Cicismoms deryardakayra biz bu ay gittik o aşı için yapmadılar kampanyali elimizde yok dediler 12. Ayda vurulacak dedi
Deletedmom299 deryardakayra gecen hafta gittim bende 8.aylik kontrolüne. 9 ayda kizamik aşısı olmasi lazim ama 1yasinda olacak dedi ellerinde mi ne yokmus pandemiden dolayi mi neymiş
elmalikurabiye Cicismoms bana da elimizde yok dediler getirtin o zaman diye sert ciktim korkup getirttiler
deryardakayra Mrvgkn öylemi oluyomuş bilmiyodum benimkinde de süt alerjisi olduğundan şüpheleniyorum mukuslu kakasından dolayı ama 6,5 aylık daha,alerji testi net sonuç vermiyomuş yinede götürecem alerji doktoruna şu virüste doktora gitmek ne zor geliyo insana
Mervemse Bızede 9.ayda yapılacağı söylendi ama ellerinde yokmuş 12.ayda yapcaz dediler. Bizde muallakta kaldık nasıl yaptırcaz?
deryardakayra Mervemse mecbur değil dedi pandemi sebebiyle 2 tane yapıyolarmış virüs derdi olmasa normal zamanda yapılmayacaktı yani 🤷♀️bende bişey anlamadım
Garfield deryardakayra pandemi sebebiyle değil suriyelilerden dolayı kızamık vakaları artmış o yüzden tek doz değil iki doz yapılıyor ama zorunlu değil zorunlu olmadığı için kimi yaptırıyor kimi yaptırmıyor bulunduğunuz bölgede yaptıran yoksa bir iki kişi için açmıyorlar aşıları
deryardakayra Deletedmom299 ben bi kere aşıya gittiğimde başka sağlık ocağından aşı almaya gelmişlerdi bizim sağlık ocağına,kayıtlı çocuklar belli ellerinde kalmıyosa paslaşsınlar yada istesinler bu ne biçim iş elimizde kalmadı ne ya
Bsecill deryardakayra böyle bişeyden bizede drmuz söz etti ama geçen ay asmden arayıp aşı kalmadı bakanlıkta şuan göndermiyor yapmayacağız dedi 12. Ayda gelirsin dedi. Bana çok saçma geldi madem tek doz yeterli neden 2 doz yapmaya çalışılıyor 2 doz olması gerekiyorsa ne demek kalmamış bakanlıkta gönderemiyor demek
Bgmbgmbgm deryardakayra ek doz koyulmuş.. bu aşı karşıtları yüzünden kızamık vakalarında artış olmuş malesef.. o yüzden.. haberim vardı, hemşire bilgilendirdi beni de..
deryardakayra Bgmbgmbgm ondanmıymış bana hemşire pandemi sebebiyle diye anlattı bu aşı karşıtlarının ceremesini de yine bu yavrucuklarımmı çekecek işe bak ya
Bgmbgmbgm deryardakayra bana öyle söyledi hemşire.. insanlar yaptırmıyor aşı, hastalıklar tekrar görülmeye başladı dedi. doktorumla da konuştum bu konuyu niye yaptırmıyorlar filan gibisinden.. doktorum dedi ki içinde civa var diye yaptırmayanlar var dedi. İçtikleri suyun indeki civa miktarı bile aşıdakinden fazla. O zaman su da içmemeleri gerek dedi 😂
deryardakayra Bgmbgmbgm civa bahanesi bence ama yavrularının ne suçu var yazık günah ya sanki biz hobi olsun diye yaptırıyoruz
Balkiz01 deryardakayra 9. Ve12. Ayda kızamık aşımızı olduk. Yumurta alerjimiz olduğu için hastanede yaptılar aşıyı
CAGATAY Balkiz01 yumurta alerjisi olduğunu nasıl anladınız? Bende 2 kere yumurta verdiğimde bebeğim çok kustu doktora gittik enfeksiyondan şüphelendi tahlil yaptı çok az enfeksiyon vardı sanırım ama ben yine de yumurta alerjisi mi acaba diye düşünüyorum
Cicismoms elmalikurabiye valla gittim sabah usenmedim kızım 8 ay 16 günlük dedim yok dediniz ne olacak falan bir ton carladim orda 9 ay 10 günlük ken getir gelirse yaparım falan dedi dedim o ne demek yapacaksınız herkese yapıyorlar falan 9 ay 10 günlük ken gidicem tekrar
Bgmbgmbgm deryardakayra yani zararı bir gıdımsa faydası 100 gıdım.. ama anlatamazsınız işte.. olan bizim çocuklarımıza oluyor bu aşısızlar yüzünden tehlike saçıyorlar