Herkese selam kızlar benim 2 aylık bir bebişim var ve doğduğundan beri memeyi kavrayamıyor cuk cuk sesler çıkıyor iki dakika emiyor sonra hava yutuyor bir gaz sancısı sonrası kıyamet ve ben çok yoruldum doğru düzgün ememediği için devamlı bir ağlama hali çok emmek istiyor ama sonra o dudak büzülüyor ve ağlama ile devam ediyor bunu görmek beni çok üzüyor dil dudak bağı olduğunu düşünüyorum artık sorum şu bebeği böyle olupta kestiren anneler süreç nasıl devam etti bebeklerinizin emmesi düzeldimi?