Merhaba güzel anneler
3,5 aylık kız bebeğim var. Bir aydır meme reddi yaşıyoruz ne sırt kaldı ne bel. psikolojik olarak çok etkiliyor beni .çok üzülüyorum ve çok yıpratıcı bir durum ayrıca göğüs ucu yaralarım da devam ediyor . Biberon vermiyorum emzik kullanıyoruz.meme reddini atlatan annelerimiz lütfen bana tecrübelerinizi anlatın yardımlarınızı bekliyorum 😞😞