Kızlar ıcıne incecik kolsuz atlet giyiyor üzerine uzun ınce pijama. Yorgan örtmuyorum tabi havalar serinledi. Ama cok terliyor. Yorgan örtmesem üşür. Zaten incecik gıydırıyorum şaştım kaldım. Hele kı uzerıne yattıgı taraf daha terli oluyor. Sanırım hıc dönmedıgı ıcın sızde de durum boyle mı. Bazen ustunu degıstırıyorm uykusu bolundugu ıcın aglıyor sersem oluyor. Mendıl sokuyorum o da içime sinmiyor..