ZuZu97 ben kızımı doğdugundan beri hiç sallamadım kafasını koyunca biraz bakınıp hemen uyuyordu. Sonra bir anda durum tersine döndü geceleri çok neşeli ağlamıyor ama uyumuyor gece ve gündüzü karıştırdı ve birtürlü çeviremiyorum. Geçen gün en son aksam 6 da uyandı bir daha hiç uyutmadım ve yine sabah 5te uyudu . Kücücük bünyesi bu kadar uykusuzluğa nasıl dayanıyor bende hayrt ediyorum 🤭