Çocuk doktoru değilim ama bebek hemşiresiyim ayrıca anneyim tabi iki sene daha lisans yaparsam doktor olabiliyorum ve bu uygulamayı kullanıyorum doktor olsam da bırakmayı düşünmüyorum burda bilmediğim bi çok konuya denk gelebiliyorum meslek ile insan ayırt etmek çok hoş değil🧡
Lütfen gündelik hayatlarınızdaki stresi burda iki kelime konuşabilceğiniz hemcinslerinize dökmeyin sizi mutsuz eden şeyleri mutsuz olduğunuz an dile getirin.
Yoksa dünyanız yaşanılmaz hal alır 🍭