Nil1719 her şeyin azı karar çoğu zarar o kadar doğru bir söz ki… O yüzden hiçbir zaman gittiğim yerde kapatın kapatın diye tribe girmedim. Ama önüne de oturtmadım. (Burda vardı haber izleyen babasına kapattıran,gittiği misafirlikte kapattıran).Hiçbir zaman kitlenmiyor bu sebeple.