AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Egeoslem 9 aylılta zorunlu bir aşı değil. 12. Aydada olabilir merak etmeyin biz 9 aylıkken yaptırmadık 1 yaş aşısında yapıldı.
limonlukarpuzzz Egeoslem 9. Ay aşisini 12. Ayda tekrar yapacaklar zorunlu ve gerekli degil 2 kere ayni aşiyi yaptirmanin bir anlami yok. Göçler olduğu için getirdiler.
Egeoslem AyPerisiVeGokPrensininAnnesi 1 yaşında karma içerisinde kızamık yapılıyor 9. Ayında sadece kızamık aşısı oyüzden yaptırmak faydalı canım
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Egeoslem Kampanya aşı olduğunu söyledim. Tabiki yaptırın. Biz çağrılmadık mesela ve olmadık. 1 yaşında yapıldı. ☺️
Egeoslem limonlukarpuzzz 9. Aydaki 1.doz sadece kızamık aşısı 12.ayda karma aşının içinde bulunan kızamık oda rapeli oyüzden yapılması gerekiyor.evet göçlerle zaten Vaka arttığı için 9.ayda sadece kızamık aşısı yapılması zorunlu kılındı asm lere ama aşı yok 🤦🏼♀️
limonlukarpuzzz Egeoslem bulundugum ve cevre illerdeki butun yerleri tarattirdim aşi yok malesef bulamadik keske olsa ama