Yarın kısmetse işe başlayacağım bebeğim 4 aylık. Sorularım şunlar;
Emziremediğimiz için süt fazla birikir mi birikirse ne yapabilirim?
Bebeğim beslenmesine ilgili nasıl sağım yapabilirim ne zamanlarda ne aralıkla? Yada başka tavsiyeleriniz tecrübenz var mı