Kızlar 9 aylık bebeğim var sürekli su içiyorum herşeyi yiyorum emziriyorum oldukça pozitif bı insanım herşey istediğim gibi ama sütüm yok denebilecek kadar az, günde 1 kere iştahlı emiyo diğerleri zorla emziriyorum , sizce lactamil falan faydası varmı yada hurma kullanan veya helva falan yiyen , lütfen yardımcı olur musunuz