Ecis İlk hafta çok güzeldi. Sonradan çişini söylememeye başladı. Şimdi tam sesleniyo, seslenmesiyle üstüne yapması bir oluyo. Neden acaba gerçekten yoruldum artık ya 😭 havalarda soğumaya başlıyo üşütecek diye korkuyorum 😭
Filizz66 Ecis demek ki hazır değil bence bi süre kapatın altını daha sonra tekrar başlayın. Benim kuzum 2 yalımda bırakmıştı ben geceyi sonra bıraktırmak istedim ablamda gündüzü bırakan geceyi daha rahat bırakır dedi çok çok nadir altına yapardı ama oda normal bazen tuvalet sanarak😁 bazen kaktım ama yetişemedim derdi bu arada odası ayrıydı 2-3 hafta ben götürdüm gece sonrasında kendisi gitti ama her çocuk çok Farklı oluyor inatlaşırsa sizinle daha çok yapmaya başlar
Prematureannesii Ecis hazır değil demek bu bizde de aynısı oldu bıraktık 2 ay şimdi tekrar başladık çok şükür şimdi öğrendik sayılır
Ecis Filizz66 ama işin ilginci gece hiç bir sıkıntımız yok. Hatta bu öğlen, öğlen uykusundan kaktı çişini söyledi tuvalete götürdüm, işedi ve geri uyudu 🤷🏻♀️ Yani normalde hep gece sıkıntı olur bizde gündüz sıkıntılı 😀