Hanımlar kızım 14 aylık
Oyuncaklariyla oynamıyor. Önceleri küçüktür dedim üstünde durmadım ama büyüdü hala aynı..
Yuvarlak ayı şeklinde boyalar aldım, yere attı..
Şekilleri içine atılan küplerden aldim, yere attı..
Üst üste dizilen kule yapılan oyuncaktan aldım, yıktı yere attı..
Ahşap ortası delik çubuktan geçirilip üst üste dizilen şeyden aldım, yere attı..
En son koordinasyon oyuncağı aldım. Küçük boncuk gibi şeyleri kalın telde ilerletip diğer uca taşıdığın, gördü yere vurdu beğenmedi ağladı..
Bi tek 5 10 dk oturup top oynayabiliyoruz bide çek çekli araba ile ama süreleri çok kısa..
Eline attığı her şeyi yere atıyor fırlatıyor sonra üstüne basıp tek ayağını kaydırmaya çalışıyor 🙄
Bu bir sorun mu, sizde de işler böyle mi yürüyor ?
Artık üzülmeye ve üstünde neden diye çok fazlaca düşünmeye başladım ☹