Malesef benimde oğlum 6 buçuk aylık ve kepçe oldu çok üzüldüm 4 aydan beri bandana takıyorum düzelme olmadı geçen doktor dedi düzelmez artık büyüyünce operasyon olur dedi nede olsa önüne gelen estetik yaptırıyo dedi ben yinede geceleri takıyorum çok kıvrılıyo çünkü acımasın diye😔