Firdevsbeyzam pişiğin tek sebebi bez değildir, bebek kakasında enfeksiyon olabilir, doktora göstermekte fayda var. Benim oğlum geçen hafta ferrum yüzünden ishal oldu 8 kez günde altını aldım dolayısı ile de pişik başladı. Sonra bir arkadaşım “ hemen gidip o eski tüp şeklinde olan yeşil Arko’lar var ya onda alıp gece bebeğin poposunu temizledikten sonra böyle bol boş kalıp gibi sürüyorum sabaha bişeyi kalmayacak devamında sudocrele bir süre devam et” dedi denedim faydasını gördüm. Sürekli değil ama sadece pişik olduktan sonra bunu yapacaksın .