esrerkn Arkadaşlar 15 gün önce spinal sezaryen ile doğum yaptım.bugün belimde tam iğnenin yapıldığı yerde bir ağrı oldu. Daha önce böyle bişey başına gelen var mı? Yada neden olduğunu bilen ?
Cicismoms esrerkn spinal etkisi canım o benim 8 buçuk ay oldu hala arar ara olur hele kızımı yıkarken sakat gibi kalıyorum
Elfnz esrerkn spinal olali bugun tam 19 gun oldu. Benim belimde herhanhi bir agri sizi yok sukur. Ama bende idrar yaparken biraz agri cekiyorum. Doktorum dikislerin o bolgeye cok yakin demisti. Gececek insallah
mikkonunannesi- esrerkn bünye ile alakalı sanırım benimde hiç ağrım olması ama ilk aylar bacaklarım ağrıdı oda geçti. Yan etkilerinden var. Bazıların kalıcı olabiliyormuş
Tazeanne0134 esrerkn senin erken başlamış canım çok kötü o oğlum 8 ay 27 günlük iş yaparken vs çok kötü oluyorum belimi hemen doğrultamıyorum
Miray00 esrerkn 9 ay oldu bir gram hafiflemedi hatta oturdugum yerden kalkamadıgım çok oluyor inşallah geçer
nurhayatervaras esrerkn maalesef oluyor. Bende de var 15 ay geçti hala bel ağrısı çekerim. Sezeryaninda zorluklari bunlar 😔