bebisanne Her sabah sümük cekıyorum burnundan ama yinede hergun tıkanıyor ne kadar devam edecek boyle
Ftmsnny bebisanne 2 aylığız hergün serum fizyolojik uyguluyoruz. Allah korusun tıkalı kalırsa orta kulak iltihabı olabiliyormuş. Çekmemin bir sakıncası yok faydası varmış
Efeninannesi12 bebisanne canım kaloriferden okuyı bide ekstra osıtıcı falan kullanıyorsanız kesin ondandır biz üşümesin diye bide ısıtıcı açıyoruz bir aylıkken basladı tıkanıklık günde iki kere enjektörle yıkıyorum umarım yaza doğru gecer
bebisanne Ftmsnny hergun serum kullandık son bir tane kaldı o da yarına artık . Bugünde kullandık . Eşim 5 gün sonra gelecek Ozaman serum alabılırım bu 5 gün anne sütü damlatsam olur mu
Gizem_Uzun Serum fizyolojik su kullanıyor musunuz. Bir de kombili evlerde soğuk buhar makinesi veya petekler üzerine su koymak gerekiyor. Soğanın üzerine birkaç tane karanfil batırıp uyuduğu odaya koymakta çok faydalı oluyormuş diye duydum
Ftmsnny bebisanne hiç bilmiyorum canım denemedim ama doktora sormadan yapma öyle birşey bence. Sen çıkıp alamaz mısın eczaneden yada birine rica etsen
bebisanne Ftmsnny inşallah alırlar peki devamlı her gün bir kere cekıyor musunuz . Ben damlatıp cekıyorum sumugu çekmek zarar verir mi devamlı boyle
Ftmsnny bebisanne evet hergün bazen sabah akşam yapıyorum. Burun tıkanıklığına göre davranıyorum. Evini de nemli tut mutlaka su bulundur odada yada kaloriferli ise ıslak havlu koy üzerine
Agg0207 Benim bebegiminde hep tıkanıyor serum fiz. Damlatıp çekiyorm hergün tıkanıyor nerdeyse doktru ortamın kuru olması gerekiyor dedi nemli olmasn demişti buhar makinası o yuzden kullanmıyoruz ama hep tıkanıyor 😕