Jrarya artar elbette sütü beyindeki.hipofiz bezi üretmiyormuş biliyor musun yani tamamen buna inanacaksin 🐮
Ilkimi emziremedim bende mamayla büyüdü 2.simdi emziriyom birde süt kizima sut sagiyorum.
Humana stil tea cok guzel sut artıyor günde 3 bardak mutlaka ic.
3 lt su
Bol yesillik gerisi
Yumurta tavuk helva bende cok süt yapıyor.
Her saatte mutlaka sag ama elekririkliyle mesela avent yada lansinoh olsun.
Hergun dus al dusta tarakla tara göğüslerini kanalların iyce açılsın
Firsat buldukça uyu dinlenme en güzel sut faktörü.
Aslinda 15 dk da 1 sagmak gerek ama sadece emzirsen daha kolay olurdu sen saatte mutlaka sag.
Biri de 2 saatte 1 gündüz
Gece de 3 saatte 1 sagip cogaltmisti
Gece 4 5 araasi süt üretim saati imis o zaman mutlaka sag.
Bol sütlü günler dilerim arkadaşım 🌹