Yahut normal diş kasimasi, dis yerleri kasiniyordur vs vs. Ama 3 aylık kızım ve el baş parmağı ağzında devamlı ya da komple eli😼 distir diye dis kaşıyıcı bile aldım erken olduğu halde ama korkutmuyor da değil bu durum. Tecrubeli happyMom’lar aydınlatır misiniiiiiz🤗🤗🤗