Mrvkrsv Merhabalar konu hakkinda yorumlarinizi yasadiginiz sorunlari yazarsaniz sevinirim bilgilenmis oluruz😊
Nscaslan34 Mrvkrsv 36 günlük yaptırdım cnm iyiki yaptırdım minikken uyuyorlar zaten sürekli fitil de verince ağrı kesici uykuda geçiştiriliyor anlamıyor da korkmuyor da psikolojik etkide kalmıyor hatırlamıyor
Mervea minnakkus huysuzluğu ağlaması 1-2 gün sürdü daha sonra yaptırsam böyle olmıcaktı yeğenlerm 15günlükken erken sünnet ettirmiştik ilkgün fitil ağrı kesici vermiştik
Gecesmom Geçen perşembe yaptırdım. 5 ay 28 günlüktü. Bana kalsa ben 40 ı çıktığı gibi yaptırıcaktık doktorumuz prof. Bana 6. Ayı beklememi söylemişti geçen kontrolde yaptırabilirsin diyince hemen yaptırdım. Çok şükür sıkıntılı geçmedi iyiyiz anlamadı bile ama sağa sola yüzüstü dönmelerimiz başlamıştı ilk günler dönerken mızmızlanıyodu acıyodu belliki. Kendi kendime dedimki yaptırılabilecek en güzel zamanladın sonunu yakalamışım. Daha geç olmamalı bence max 6 aylık çünkü dönüyo yuvarlanıyo hareket arttıkça zor oluyo bu 3-5 günlük iyileşme sürecini geçirmek
Onur21 Ben cuma günü Doğum yaptım bebeğimin altını değiştiğimiz zaman hafif kanama var ve iki gecedir uykumuz yok Ablam yanımda kalıyor sünnet olsun diyor salı günü hastaneye gidince doktora soracam sünnet olabilir derse eşim yapalım kurtulsun diyor
Mervea Onur21 doktorlar 6 aydan önce önermiyor sünneti bizede yaptırmayın durumu gayet iyiydi dedi ama ben istedim yaptırmak dinlemedim şindiye kadar bizim yepenler falan erken sünnet oldu bi ters olam birşey görmedik şükür
Nscaslan34 Tubidy küçük anlamadığı için lokal oluyor 6 aydan sonra genel yapılıyormuş çoğunlukla tabi ailenin isteği de önemli
Kubrayigit Cuma günü yaptırdık 21 günlükken . İki gün oluyor iyileşme hızı şaşırtıcı gerçekten. İyi ki erkenden yaptırmışız. Sürekli uyuduğu ve çok hareket etmediği için bakımı da kolay oluyor . Mümkün olduğunca hava alıp çabuk iyileşmesi için altını açık bırakmaya çalışıyoruz . Bu yüzden arada çiş yapabiliyoruz etrafa 😁😁🙈 tek sıkıntımız bu 🤗
Mrvkrsv [bilinmeyen] bi profesore sormustuk dogar dogmaz yaptirinca gelismeden organi kesiyolar gelisimini engeller hemde erkeklige gecisi yasasin demisti ama kendi cocuk doktorumda oglunu 7yasnda yaptirmis onun ogluda bakmak istemiomus neden yaptiniz die psikolojik olarak etkilenmis herkes farkli bisey soyluyo
aliannesi 6 aylık bebeğim cuma günü yaptırdım. ama keşke 40ından önce yaptırsaydım diye pişmanım. bir oğlum daha olursa onu erken yaptırıcam inşallah
Canaryy aliannesi ben de 5-6 aylikken yaptirmak istiyordum(onceki doktorumuz da 6aya kadar iyi olur demisti) Simdiki doktorumuz 1 yasindan sonra daha iyi olur diyor. Kararsizim
aliannesi Canaryy siz bilirsiniz elbette, ama ben dediğim gibi keşke daha önce yaptırsaydım dedim. şimdi 4 gün oldu acısı azaldı ama pipisi iyileşmedi henüz. dönemediği için daha rahat geçiyor yüz üstü durmuyor daha az acıyor bu yüzden 🙂