Depresif_polyanna Merhaba güzel anneler, kızımı ilk kez diş doktoruna götüreceğiz. Memnun kaldığınız önerebileceğiniz diş doktoru var mı?
Depresif_polyanna Mirayse genel anlamda kontrol ettirmek istiyorum. 21 aylık,normal çocuk doktorumuz var düzenli olarak gittiğimiz ama hiç diş doktoruna gitmedik. Çok erken çıkardı dişlerini kızım,erkenden çürümesinden korkuyorum.önlem alalım ne gerekiyorsa yapalım.
Mirayse Depresif_polyanna benim kızımo götürdüğüm var elif hanım çiğlide muayenesi var yol üstünde metro marketin karısı kalıyor cok iyi hatta mükemmel bir doktor pedidontis olarak özel değil muayenesi ama kendi oğluda küçük nasıl yaklasıcanı biliyor. Kızıma gecen bafta 3tane dolgu yaptı. Eşide katip çelebi üni. diş hekimi.