Bence sorunuzda haklısınız. Bizim de 10 ay bitti 1 tane dişi patladı. Şuan 2 tane dişi var 1 yaşında. Kalsiyum tutuyor da ondan çıkmıyor derler eskiler. Yani evet normaldir bilmiyorum ama küçük bir ilgisi de olabilir belki. Ancak illaki kötü anlamda düşünmeyin bunu. İçiniz rahat etmeyecekse Dr. Osman gönülal var ona YouTube tan ya da instagram dan sorun cevap veriyor.