G_ADAN Kanguru da daha kullanışkı oluyormuş normal kanguru alacağım aparatsız 2.el yenidoğan aparatı olupta kullanmayan varsa gönderebilir mi? Ya da yenidoğan aparatıyla kangurusu olupta satan olursa da ilgilenebilirim kanguru modeline göre.
AyseArkan G_ADAN merhaba Mamadus kanguru satıyorum, hiç kullanmadım. Yenidoğan yastığı da mevcut. 140 TL olarak düşünüyorum
tutu11 G_ADAN yenidogan aparati bende var. İlk ay kangurunun. Aldık ama evde denedik birkaç kere. Simdi bebeğim büyüdü ihtiyaç kalmadı.
Demetbulut G_ADAN solomom bbay tek yön kanguru ve yeni doğan aparatı satmayı düşünüyorum bordo renk ilgilenirseniz
gzdhmz Mamadus baby kangurum var 5 aylık olduğumuz için yeni doğan aparatını kullanmıyorum minik bir yastık fakat her kanguruya olur mu bilemedim
G_ADAN gzdhmz https://www.hepsiburada.com/solomombaby-yenidogan-aparati-siyah-0-3ay-p-HBV000002A3S4?magaza=Zen%20Design&wt_gl=cpc.nelk.6809.abo-ana-kucagi-oto-koltuk-pla&gclid=CjwKCAiA1ZDiBRAXEiwAIWyNC7XwZh2wojJOzQV2VztqKdjxX_P_oy4zr6HukTMagqfTJ4224WHWuxoC9aMQAvD_BwE