1 yaşında kızım ilk defa pişik oldu ama öyle böyle değiş sadece önüydü bırakın krem sürmeyi bezi değişmek mümkün değildi 4 gün oldu kabuk kabuk olmaya başladı bayada rahatladı derken poposuna geçti densitin. Mor ve travazol kullanıyoruz varmıdr başka çözüm bulan? Canı hiç tatlı değildir ama uykusunda ağlıyaraj uyanır saklnleştiremiyoruz