MIRACAYAZINANNESI aLmisMomSs bebelac gold kullandım bebeğim sabaha kadar ağladı bağırmaktan sesi kısıldı o derece sebebide gaz. Bu arada 4 buçuk ayligiz. Sma aldım sıkıntımız gitti şükür.
Aselinaannesi MIRACAYAZINANNESI merhaba bende kızıma bi kaç gündür aptamil veriyorum kızım geceleri uyumaz oldu ya ağlayarak uyanıyor hep mama gazmi yapıyor bilemedim ki
_milena aLmisMomSs Benim kızım da aynı durumda. Post açtım bende canım genelde bebelac gold tavsiye edildi. Aldık bizde uyandığında vericem
Zhraydn Sma optipro da gaz problemi olmuyor zaten mamayı yaparken köpürmüyor bile bebelac gold hem daha şekerli hemde çok köpük oluyor ben genelde sma kullanıyorum.
Albayrakokur aLmisMomSs bende de aynısı hipp kullanıyorum hala da burda bebelacgoldan menun olan çoktu yeni aldım bnde kullanmafım dha ben benim bebeğimin gazı ve kaka problemi var diye aldım gerçi
aLmisMomSs Albayrakokur biz evolvia kullanıyorduk ama gazdan dolayı hippe geçtik ama çok pahalı 🤷🏻♀️ Gerçi sma ile fark yok aralarında ama sanki hipp artık gğzel gelmiyor bebeğime
Baharuras-21 aLmisMomSs sma kullanıyorum 1 Aydır 500 gr tek aldı çocuğum içiyor gaz problemide yok ama yaramıyor çoğu mama yı denedim bebelac gold iyi kilo aldırmıştı ama gaz yapmıştı ıkınıyordu kaka yaparken ama 4 aylık olcaz tekrar bebelac vermeyi düşünüyorum gaz problemi azaldığı için
aLmisMomSs Baharuras-21 hipp asla gaz yapmadı mamamdan çok memnunum ama sanki bizim de kilo alışı yavaş gibi elhamdulillah sağlıklı olması yeter tabii ki ama
betulturk Sma kullanıyoruz doğduğundan itibaren şuan 4,5 aylık. Gaz ve kaka problemi olmadı hiç. Doktorumuz diğer mamalara göre yavandır tadı bu yüzden seni emmekten de vazgeçmez sütün daha tatlı gelir demişti. Çok şükür bi sıkıntı olmadı.
MIRACAYAZINANNESI Aselinaannesi aynen gaz yapıyordur ben sma kullandığım gün ağlaması kesildi. Çocuk çığlık atarak ağlıyordu
Bebek1634 aLmisMomSs bize hipp asiri gaz ve kabiz yapti 🤷♀️ aptamil conformil kabiz sorununu cozdu cok da guzel kilo aldiriyordu ama gaza devam. Bebelac nutrikonfor bebegimi en sakinlestiren mama oldu. 1 haftadir ise bebelac gold kullaniyoruz. Sukur iyi gidiyor gibi