Poyrazefeninannesi Ben doğumdan sonra boyadım malesefki 3.aydan sonra benimde saç dökülmelerim başladı. Doktora danıştım kan tahlili yaptırmamı söyledi. Her yer saç ve benimde sinirim bozuluyo. Bu kadar yoğun saç dökülmesi yaşamamıştım resmen kel kalıcam diye korkuyorum.😌