Yeniann3 kendinizden 1 kat fazla giydirin. Çocukların üşğme oranı yetişkinlere göre çok daha düşük. Üşüyüp üşümediğini yanakları ve ellerinden anlayamazsınız. Ensesi ve göğsünü kontrol edin soğuksa üşüyor demektir. Şuan ben içine sıfır kollu zıbın, ve üzerine de uzun pijama giydirip yatırıyorum. Üzerine de orta kalınlıkta örtü örtüyorum. Geceleri kontrol ediyorum bazen ensesini ve göğsünü soğuksa üstündeki örtüyü kalınlaştırıyorum. Ama üşür diye kat kat ta giydirmeyin unutmayın üşümek değil, daha çok terlemek hasta eder.