Yudum benim de var ama bnm doguma yakin biraz olmustu zaten farketmistim dogumdan sonra daha bi disarda oldugunu farkettim. Doktora muayene oldum. Dikislerin erken mi döküldü dedi gercekten de 3gunde atmisti dikislerim tutmamisti cildim dikisleri. Ic dikislerin fln erken attigi icin sarkmis kizlik zari parçaları bunlar onemli bir şey degil agri yoksa dedi. Yok dedim. Kendi hastalariminkini bn bazen cok buyukse o an kesip aliyorum ama estetik acidan rahatsz olmuyosan sorun yok dedi. Sizinkin de agri vs oluyosa dr ile görüşün