Yavuzuannesi2012 Arkadaşlar oğluma 2 yaş fotoğraf çekimi için aldım sadece 3 saat giydi. Ben kostğme 120 tl gömleğe 40 tl verdim. Toplamda 160 tl ödedim. Ama 90 tlye satıyorum. Hiçbir sıkıntısı yok.