Berydnz Merhaba sevgili anneler kızım 4 ay 4 günlük bugüne kadar hep anne sütü verdim meme reddi oldgu için hep sağarak verdm ama artık azaldı ben mamaya geçtm ama aptamil bebelac bebelac gold kullandm hepsi ishal yaptırıyor kızama ne yapmam laızm
Tomi Berydnz sma optipro yada sma comfort tavsiye ederim. Similac almıştım Aptamilden sonra tadını beğenmedi.
Selen21 Berydnz benim bebeğim 2 aylık olucak canım hipp combiotic kullanıyorum çok sevdi hemde hipp öneriyor doktorlarda. Gaz sorunu hiç yapmadı zaten combiotıc olma özelliğide o yüzden var