Esilaaa bende sen gibi çok korkuyorum çarşamba unu göz için randevumuz var ona gideceğiz randevu olmadan bakmıyor doktorlar da burda özel hastanede yok çocuğu dışarı çıkarmaya korkuyoruz hepimiz artık inşalalh u süreçte biter senin gibiyim şuan elim kolum bağlı bakalım inşallah düzelir de evlatlarımız sağlıklı olsun Rabbim beterinden korusun hepsini 🤲🤲