Kızım 5 gün sonra 7,5 aylık olacak. Geç bastı ama 10 güne kadar fena sayılmazdı. Şu iki gündür sol ayağını basmıyor kıvırıyor, ne denediysem olmuyor, basmıyor bir türlü. Geçen eşim çimenlere bastırıyordu, korktu ağladı. Ondan mı bir şey oldu, bir sorun mu var bilmiyorum. Ne zaman tam anlamıyla basacak atamalarının üstüne onu da bilmiyorum. Lütfen yardımcı olun.