Ozgedefne Merhabalar 4 aylık kız bebişim var damakları çok fena kaşınıyor acaba dişleri erkenmi gelicek diye düşünüyorum aynı sorunu yaşayan varmı yada yaşamış olanlar. ?🤷♀️🤔
Damladerin Ozgedefne bizimkide 4.aydan beridir kaşıyor 8ayligiz ne zaman çıkar hiç belli değil genelde anne baba ne zaman çıkarmışsa aynı olur derler ama ne kadar doğru bilmiyorum
Ozgedefne Damladerin evet bende öyle duydum ama ne kadar doğru bilinmez. Erken başlıyor demek ki kaşıntılar diş geç geliyor 6 yada 8 aylıkken gelir diyorlar ama çocuk damaklarıyla benim elimi ısırıyo resmen elimi yemek istiyor kucakladığımda 😬
birmelekannesi bizimki 2 buçuk aylıkken fena kaşınıyo ama daha çok erken çıkmasını beklemeyin dişden değil büyük ihrimalle gelişimden
Ozgedefne birmelekannesi vallahi o kadar çok kaşınıyorki çıkıcak sanıyorum daha çok erken tabide bakalım artık bekliycez
Ozgedefne Damladerin aynen ama plastik bişey verdiğimde sevmiyor öğürüyor çocuk ete duyarlı sanırım 😬😬