Dlkk çatlak olduğunda kaniyomuydu benim oglum da da durum aynı ya 3 gün oluyo yinede yapmiyo zorla ağlaya ağlaya yapiyo onuda kulak pamugunu zeytinyagina batırıp uyriyorum açıyorum altını tuvalete oturur gibi yattığı yerde bacaklarını kaldırıyorum ağlayarak yapiyo 6buçuk aylik 6ay asisindan sonra böyle oldu