Defnemm1 muhtemelen değildir. Benmkide ilk doğduğunda her öğün yapıyordu yavaş yavaş dışkı yapma sıklığı azalıyor. Eğer anne sütü alıyorsa 7 güne kadar normal demişti doktor. Kakasını yaptığında sıvı yapıyorsa zaten problem yoktur.şuan 3,5 aylığız 5 gün sonunda yapıyor artık kendi kendine. Takip edin eğer karnında sertleşme varsa uyarmayı deneyebilir , zeytinyağı içirebilirsiniz. Tabii doktora da gidebilrsin.