Tgb05 merhaba ben bu ay Besafe izi comfort isofixsiz olanını aldım 2 araç olması nedeniyle isofixli olanı tercih etmedik kızım haftaya 8 aylık olacak çok sevdi koltuğu pusetinde hiç durmak istemiyordu piyasadaki diğer modellerden çok daha yüksek olması nedeniyle ön ve yan camı rahatlıkla görebiliyor oldukça rahat bir koltuk güvenliği zaten tartışılmaz isofixsiz olanını araca takmak çok kolay bir kere takmanız yeterli bebeğe uygun diğer ayarları yapmak da çok basit
İsofixli olanı da tercih edebilirsiniz tabii tek araçta kalacaksa arada ciddi fiyat farkı vardı yanlış hatırlamıyorsam sonuçta ben çok memnunum isofixsiz olanından tabii ki tercih sizin:)