Yavuzuannesi2012 Sudeuzum00 banada 2 yattı ama 3 yatmadı 3. Alan var mı? Bende de süreç devam ediyor yazıyor. Ama benim ssk başlangıcı var.
nurhayatervaras Sudeuzum00 ne biri gördük ne 2 yi 😆 3 ye yatmaz zaten. Allah bizlere bolluk bereket versin.
Sudeuzum00 Yavuzuannesi2012 valla bizde 3. Yü alamadık canım bekliyoruz hala süreç devam ediyor diyor şubesi de güncelleme içinde diyor her aradıgımızda
Ruyos Sudeuzum00 onu yazinca tc ye göre başvuru yapın sayfası çıkıyor ben yapmıştım sürec devam ediyor yazısı falan göremiyorum