Deletedmom414 canım bebek bu ağlayınca komşum rahatsız oluyor diye düşünmemelisin. Eğer rahatsızlıklarını belirtirse komşuların, tamam hemen ağzını bantlıyorum de.. tövbe ya.. bebek ağlamasından kimse rahatsız olamaz öyle bir dünya yok düşündükçe sinirleniyorum.. sıkma sen canın diş dönemi atlatır gecer doktorun jel verdiyse kullan canım kucakta sakinler o şimdi naz da yapıyordur canının acısından kıyamam yavrum kolay değil damak yarılıp diş çıkıyor kim bilir nasıl canı yanıyordur.. Allah yardımcısı olsun. Kimsecikler rahatsız etmiyorsunuz elin ayağın dolaşmasın aksine rahat bırak kendini bu konuda, hiçkimse bebeğinden değerli değil 🌸