Urastaha Kızlar oğlum 5 aylık yürüteç zamanı ne zaman bilgim yok pek yanlış bişey yapmak istemiyorum bilgilendirirmisiniz beni ?
iki_prens_annesi_ Urastaha valla ben 6 aylikken koydum suan 6 ay 11 gunluk ilerletemiyor ama oynamaya basladi oyalaniyo yani
MinikCilek Urastaha aslında cogu kişi zararlı diyor ama ben kullanmıstım bi sıkıntı da olmadı🙏🏻 Ama kızımı 7 bucuk aylıkken koymuştum
Hava01 Urastaha 5 aylık kullanmaya başladık 15 gündür kullanıyorum ilk başta belini dik tutamıyordu önüne destek koydum( 5 gün) son 10 gündürde kendini ilertebiliyor sıralı adım atamaya başladı