Kizlar kızım 22 aylık iki ay önce çiş ogretmek için bir girişimde bulundum üç gün içinde çişini öğrenip söylemeye başladı büyük tuvaletimiz tam oturmamisti onu kaciriyordu ama bir hafta sonra baya söylemeye başlamıştı çişini taa ki tatile gidene kadar tatilde sürekli denizde sürekli ıslak altına yapınca da anlaşılmadigu için bir haftada biraz çiş mesel sini unuttuk aslında epeyde söyledi yine çiş diye ama eve geldiğimizden be i 2 aydır asla söylemiyor bi kere başladık diye bez takmiyim başa sonmeeyelim dedim ama iki aydır başı yaşıyoruz tavsiyeniz var mı tekrar b Z takicam gibi gözüküyor bu şekilde çok zor h r yere istiyor hiç söylemiyor ancak çişini tutuyor bı sure b n götürünce isiyor ben goturmezsem söylemiyo ne yapmalıyım cildiricam az önce artık ağladım ve biraz kızdım böyle olunca da üzülüyorum hem kendime hem ona eziyet mi ediyorum acaba diye çok yoruldum tavsiyeniz varmi